Α. Μάντζιος: “Κακό πρώτο ημίχρονο, έλλειψη αποτελεσματικότητας στο δεύτερο”
Απογοητευμένος από την εμφάνιση του πρώτου ημιχρόνου και το αποτέλεσμα εμφανίστηκε στις δηλώσεις του ο προπονητής της Εθνικής μας Απόστολος Μάντζιος. Όπως δήλωσε ο κ. Μάντζιος, η εμφάνιση του δεύτερου ημιχρόνου ήταν σαφώς καλύτερη, όμως έλειπε από την ομάδα μας η αποτελεσματικότητα. Αναλυτικά οι δηλώσεις του προπονητή μας: «Από το πρώτο ημίχρονο δεν μπορούμε...
Read More